25 Maj 2016

För det händer så mycket just nu & jag vet inte vart jag ska börja.
Igår hade vi iallafall friluftsdag, vi var på Andersön. Vilket resulterade trötta barn på eftermiddagen så det var helt enkelt en sjukt bra dag igår.
Dock var jag super trött så jag orkade bara åka till blå center och inhandla det nödvändigaste till middag sen sov jag.
Skulle ju på dop sist jag skrev och det var en fin dag! Gick bra att läsa upp dikt i kyrkan också. Inte riktigt som jag trodde att det skulle bli men det gick bra.
 
Idag har det varit en förvirrad dag, men nu ska vi sikta på 2 super bra veckor på jobbet med en massa skoj. Fokusera på det nu!
 
Hunnit med backintervaller ikväll med brudarna, kommer hata trappor och att gå på TOAN i morgon. Tror jag SKA skaffa mig en katetter.
Bra idé va?
Går ju inte direkt så bra för ÖFK just nu heller. Sista matchen nu på lördag innan EM uppehållet! Då möter dem Malmö, tror det blir torsk med 0-2. Tänkte kika på den matchen med pappa men den är slutsåld så får kika på TVn då!
Pussar
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0