23 Mars 2016

Igår kväll efter jobbet blev det en massa fix här hemma!
Såå himla skönt att få i ordning i lägenheten och andra saker, kollade skattebeskedet och då fick jag ännu mer energi.
Rätt skönt att kliva upp idag, enkelt att kliva upp också.
Inatt har det plogat vägarna igen och det låter som dem är i mitt sovrum då, men inatt stoppade jag bara huvudet under kudden och somnade om med ett leende på läpparna!
 
Fick ju veta i går att mitt kontrakt blir förlängt på jobbet, så nu behöver jag inte gruva mig för det längre + skattebeskedet... Woop Woop!
 
Jobbet kallar nu, shiit vad tiden rann i väg nu! Efter jobbet ska jag snabba mig till gymmet så jag kan chilla här hemma resten av kvällen!!
Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0