8 Juli 2016

Jobbat 06.45 - 13.15 idag.
Vart kvar en sväng på jobbet då Tina kom förbi en snabbis, surrade en massa skit med henne och bjöd henne på lunch. Ringde även ett halv jobbigt samtal efter hon hade gått. Har ju fått erbjudan av Sundsvall att spela med dem nästa säsong. Vilket har gjort kaos i mitt huvud. Vet varken in eller ut!
 
Verkar som dem har fixat jobb till mig där, men det vi bestämmde var att jag ska åka dit och träffa laget så får vi se vad som händer sen.
 
 
Tömde kameran i veckan så nu blir det lite bilder sen påsken. Annars rullar livet på.
Går på semester om en vecka, fysträningarna är igång och det kliar i halsen av pollen!
I morgon blir det IKEA och söndag ÖFK match. Veckan har varit kanon, gjort en massa roliga saker på jobbet. Tråkigt nog blir det skit väder veckan som kommer men huvudsaken det är fint när jag har semester.
Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0