31 Juli 2016

Denna vecka har varit hård, ska bli skönt med en ny vecka och min sista semestervecka till och med.
Stråkat nästan varje dag & i torsdags åkte vi upp till Kall på Västgård & kom hem idag, såå nu är jag sliten. Men jag har haft det super kul, men det känns lite tomt nu när man varit upp i folk hela helgen....
Sovigt en sväng nu, ska hoppa in i duschen så kommer jag bli en ny människa.
Ska ta en lång sovmorgon i morgon, kika lite på nyhetsmorgon & sen städa lägenheten.
Kommer kännas som en ny lägenhet.
 
Nää nu vill jag ha en ny vecka så nu ska jag snabba på lite!
Har även tackat nej till att spela i Sunsdvall, kom en liten tår när jag hade insett att jag gjort det. Men det här kommer bli bra det, har en plan över hur mitt liv ska se ut nu! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0