20 Juli 2016

Ingen sovmorgon här inte, eller beror på hur man ser det.
Klev upp 8 & käkade frukost, packade en väska för en tripp till Åre.
Drog med mig Kajsa upp på Åre skutan idag, tog kabinbanan upp, vilket vi bde tyckte va lite halvläskigt!.. Tog oss den godaste våfflan jag käkat på toppstugan & njöt av utsikten & vädret. Traskade sedan ner för berget, tog 3 timmar att gå ner. Fast vi åkte faktiskt VM6:an ner sista biten, vilket jag aldrig trodde jag skulle göra pågrund av min höjdskräck men med både Kajsas och kille som jobbade där lyckades övertala mig.
 
 
 
Nu är kroppen rätt så mör. Pia och jag körde backintervaller igår kväll & det kändes i låren idag, speciellt nerförs(Vi gick ju bara nerförs idag!).
Slänga i korvstroganoff och ris i micron, sen tänker jag inte göra många knop!
 
Redan torsdag i morgon & jag ska träffa Sunsdvalls sportchef & snacka innebandy... Vilket innebär dåligt med sömn inatt.
Efter det ska jag och Kajsa handla inför grillkvällen på fredag hos Anna & Marcus, soooom jag har längtat!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0