Sundsvall

Igår vart det till att åka direkt till innebandyträningen efter jobbet. Tror vi var 11 st! :) Det var super kul. Kändes grymt bra efter träningen & nu är jag pepp igen på innebandy. Dock börjar tankarna om Sundsvall upp och jag funderar mer & mer på om jag tagit rätt beslut!
I början av veckan åkte jag med jobbet till Sundsvall för kickoff, kände mig super pepp på det. Sov som en påse skit den natten så var super trött den dagen.
Var ju inte bara Östersunds Prolympia utan Umeå, Sundsvall & Gävle var också där. Vi vart in delade i 8 olika grupper, tror ni inte att jag blir själv i  min grupp från Östersund! Och där försvann peppen för en kickoff. Har inte svårt att prata med nya människor, men var så trött och lite halv chockad att jag inte hade någon lust till att äns försöka vara social. Plus att det var lite jobbigt att vi skulle hålla till i Prolympia Sundsvalls lokaler... Det kunde ju ha varit min arbetsplats.
Men mycket lärorikt har det varit dem dagarna och det gick ju bra ändå! Tror jag var piggast på tisdagen, så då var jag pratglad!
 
 
Jobbat 08.30-17.00 idag. Tanken var att jag skulle gå på gymmet efter jobbet men hade verkligen ingen lust med det, så jag har suttit hemma och kikat på en massa filmer. Har även skjusat ner Tina och hennes Djurgårdenvänner ner på stan. Nu blir det till att hoppa in i duschen och sen OS-final!
I morgon ska jag sova ut, gymma & gå på kräftskiva hos Victoria!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0