4 Mars 2015

Onsdag & 4 Mars idag. Redan?
Dessutom var det ljust ute redan 07.00 vilket gör att det är betydligt lättare att kliva upp på morgonen.
Det underlättar enormt
 
Känner mig inte helt hundra idagg dessvärre, tjock ihuvudet, även huvudvärk & känns som en förkylning är på gång.
Men lägga sig sjuk är inte ens att tänka på. Det finns inte!
 
Blir timmar på jobbet nu,tur vi har en praktikant så blir det inte så stressigt på morgonen. Blir nog en del idag på grund av lovet.
 
Blir sedan en sväng till gymmet, även fast jag inte känns helt hundra.
Igen.. Blä alltså, dessutom är jag så lat nuförtiden så det är skit svårt att få mig själv på gymmet.
Pussar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0