Hmm

Ej haft lust att kika in här...Lite mycket ett tag nu men nu är det lite lugnare=)
 
Längesen det var sol och varmt nu här.  Men på torsdag och framöver skulle det bli så... Behövs jag är ju kritviit;)
 
Var ledig i går och idag. Strax ta och koka lite gröt=)
 
Ska ta mig på gymmet också, har ju varit förkyld så har inte blivit på en vecka nu=(
 
Var till frissan förra veckan och klippte mig och slinga håret. Skönt att få ordning på håret men nu är jag pank=)
 
Måste ta och köpa lite vårkläder! Speciellt skor, har ju ingenting att ha på fötterna längre=)
 
 
 
Hoppas ni mår bra !
 
Längtar till värmen...April var ju varmare än Maj...
 
Jobbat hela helgen men hunnit med mycket roligt också=)
 
Sov till halv 12 i går för att jag var så sliten efter helgens bravader...
 
Nä klä på mg nu så jag kan äta gröt och sen vandra till gymmet i det mulna vädret...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0