Torsdag

Och vinter är tillbaka!Burrr
 
Nä vill ha vår nu och att det ska bli Påsk=)
 
Men men man får väl stå ut bara;)
 

Igår vakande jag med världens ryggvärk, men nu är den lite borta
Knät iallafall mår bra.. Lite mer svullen idag, när jag har jobbat min första dag sen jag opererade mig
Ska väl göra lite spännövningar senare ikväll =)
 
Snöar och snöar så det får bli mys framför tvn idag
 
Jobb i morgon=)
 
Köpte 2 mattor igår på Rusta som jag har i hallen och köket:) Tänkte jag skulle ta kort och visa, men har sovigt tills nu
 
 
Blir rester idag, skulle egentligen äta på någo indisk restaurang men hon hade inte råd. Så det får bli en annan dag
 
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0