Fredag

Shiit vad tråkigt det är att vara sjukskriven. Opererade knät i onsdags... så nu är man sjukskriven i en månad..Men jag ska nog jobba till veckan.. Klarar inte av att vara hemma, eller dom här dagarna har gått bra. Men tanken att bara vara hemma i massa dagar till gör mig tokig=(
 
Men vädret kan man iallafall inte klaga på, har ju varit sol flera dagar nu=)
 
Kylan ska ju komma snart igen, fast det gör väl inget. Det är ju bara Mars
 
Nyss ätit middag och käkat mina piller strax ta bort lite tvätt!=)
 
Nu har jag fått helg(skulle det om jag inte vore sjukskriven)! =)
 
Tänkte gå till gymmet på måndag och köra lite lätt rehab, bara för att känna på=)
 
Igår var Linnea hit=)
 
Kram på er, hoppas ni mår fint
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0