Hett ute och för varmt inne

Vad det är varmt och det har hållt sig så länge!=) Men det är lite jobbigt att ha 28 grader inne;) Svårt att sova på nätterna
 
Men sola kan man ju nu iallafall =)
 
Jag valde verkligen rätt vecka att ta semester.. Skulle verkligen inte vilja jobba i denna värme
 
Igår badade och solade jag hela dagen!
 
Ska göra flygande jakob nu, är inte så hungrig men man måste ju äta! Måste sluta äta på max nu ;)
 
Fick portkod igår.. Kul att dem lämnade en lapp på brevlådan som är inne i huset och jag utanför =) Men det är tur man ha goa grannar
 
Hoppas ni ej fått värmeslag och att ni njuter!! Kramis... Har hittat min favvoaffär nu : Expo!! Så mycket fiint!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0