15 December 2014

En händelserik dag denna måndag.
 
Ställde klockan på 08.00 i morse för jag skulle gå på gymmet, skriva julkort och börja med alla julklappar. Men när klockan ringde så hade jag ingen motivation till nånting så låg och snooza till 11 istället.
När man väl var uppe så vart jag irriterad på mig själv för att jag inte klev upp i tid!
Efter frukosten så nappade jag på ett jobberbjudande, så då kom motivationen tillbaks.
Så jag skuttade till Medicin direkt och fixade vaccinkortet och tog en en långpromenad till jobbet. SMSade med den som gav mig ett jobberbjudan så i morgon ska jag på interjuv.
 
Väl på jobbet så fick jag veta att jag skulle bli uppsagd så skrev även på dem pappren, har ju bara gått och väntat på den hära dagen...
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0