Onsdag

Har precis gjort mig en kopp te, fick ju en stor temugg av Kajsa i julklapp. Dock så har jag inte smalat teet jag fick av henne.. =)
 
Hoppas det går någon bra film på tv sen
 
Imorgon blir det jobb, mellan 12-18, sen blir det inventering på Maxi med innebandylaget... Hmm finns ju roligare grejor att göra på en torsdag.
 
Ska iallafall flytta över bilder från datan till ett USB minne, så jag kan få bort allt virus =)
 
Idag var det plus 2 grader :( Hoppas det blir lite kallare nu, så inte snön försvinner. Fast jag är less på vintern redan, men snön kan få vara kvar ett tag till. Vill ej ha en massa slask. Men det solen får jätte gärna komma fram i helgen
 
Länge sen man såg solen nu, har mest varit mulet ute nu tycker jag ;)
Kram på er, hoppas ni har en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0