Tisdag

Har mest suttit här i soffan =) Men jag har iallafall diskat, men skulle ta upp julgrejorna men hittade inte nyckeln, så jag får göra det efter jobbet så får Viktor hjälpa mig att bära ;)
Men just nu är det så mycket grejor här uppe, så jag vill få upp julgrejorna fort, så jag får ta ner kartongerna till förrådet igen
 
Ni ska få ett super gott recept på tacogratäng
 
TACOGRATÄNG
500 G köttfärs
2gul lök
1paprika
1påse tacokrydda
1burk kross tomat
2 vitlöksklyftor
cremefreiche
1ask philadelphiaost
riven ost
Bryn köttfärs,lök,ha i tomaterna,kryddan,pressad vitlök,hackad paprika,sen i ugnsform
blanda philadelphia och cremefresh å bred på gratängen sen på med riven ost
 
eventuellt purjolök med om man vill det.
200 grader ca: 20 min
ät med tacochips elelr tex ris.och sallad=)  ja sen kan man ju ha i vad man nu gillar=)
 
Hoppas ni får en bra dag nu .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0