Nu blev det kväll..

Gaahh vad less jag är på detta väder. Vill ju ha sol, fast just nu gör det ju inge om det är fullt väder ute, men man blir ju less!

Här är det lugnt.. Viktor ligger i magsjuka och jag degar vid tvn.. Växlar mellan tvn och datan i väntan på hockeyn som börjar kl 20.15.
I morgon ska jag jobba mellan 10-15, skulle egentligen jobba på söndag med, men bussarna passar inte då.

Har även varit på stan med Anna idag =)


Köpte en sån här kofta fast i andra färger och en poncho(eller en matta som Viktor sa när jag kom hem, kul kille :P ) och jag köpte även liten kofta till Edwin också :)

Kram på er, hoppas ni slipper snö i helgen :)

Kommentarer
Postat av: emma

det är synd du bor ungefär 10 mil bort bara:)

2012-05-04 @ 23:05:19
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0