Onsdag

Blää vad jag är trött i kroppen.. Varit en dryg kväll på jobbat =(

Varit halv lugnt hela kvällen, sen mot slutet kommer alla skidskyttar och ska äta. Så det blev en massa berg av disk!

Jag och Anna har varit hurtiga och sprungit idag, gick väldigt bra. Sen var vi in en sväng på jobbet och hälsade på alla och visade hur hurtiga vi var. Kul att träffa alla som man inte träffar så ofta. Sen har jag inte hunnit gjort så mycket mera. Vi hade frukost hos mig innan vi började springa :D

Nä nu ska jag hoppa i säng med V. Men först ska han flytta bilen och jag ska tvätta av mig sminket, kanske ta mig någe att äta ;)

Kram på er ♥



Kul grej i rondellen inne i stan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0