Mys Lördag!

Hade en väldigt mysig lördag. Började med att mysa lite med älsklingen, sen fick vi skynda oss in till stan. För han skulle jobba. Sen när jag kom hem så, rensade jag utan datan på lite bilder. Ska ju köpa mig en ny data så fort jag får min lön. Längtar som en took! Sen satt jag och kollade på skidskytte, men jag somnade. Var så himla trött.

På jobbet gick det jätte bra, sålde för ganska så mkt. Och det vart aldrig för mkt eller för lite att göra. Fick även se lite melodifestival. Några gäster ville se den, så jag satt på storbildstv. Men jag har ändå ingen koll vem som spelade vad.

Efter jobbet vart det mys med älsk. Hade köpt med mig en påse ahlgrens bilar och cola. Men det varade inte länge fören vi gick och la oss.

Hoppas NI har haft en fin helg?
Det var lite vår sol ute idag

Love Mathilda

Kommentarer
Postat av: Evelina

låter härligt! =)

nej jag gör inte så mycket just nu tar det lungt, hehe

2011-03-14 @ 13:41:50
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0