Onsdag..

Jag har varit vaken sen 09.00!  Men jag låg och drog mig ett tag..
Kom hem vid 23.40 i går från Skövde, hade tänkt skriva ett inlågg igår när vi kom hem, men då var vi skjukt trötta. Så det vart sängen på en gång.
Ska ta och äta lite frukost snart, sen blir det till att städa ur lägenheten. Ska ju flytta hem till Aspås nu ;/
Känns väldigt konstigt, egentligen vill jag flytta ihop med V nu på en gång. Men det finna ju inga lägenheter här i Östersund.
V ska jobba idag, så jag får dona på själv idag :/
Ha en skön onsdag!!!

Kommentarer
Postat av: emman

jag gillar att du kommer hem en sväng! :) då ska jag tvinga ut dig på promenader (eller du oss) tvinga dig att dricka kaffe, mysas, och vara med dig så ofta du kan! hihihi

2011-09-01 @ 08:04:28
URL: http://emmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0