Godmorgon♥

Hoppas ni har sovigt gott. Själv så slocknade jag så fort jag kom hem igår. :) Igår var jag och Linnea och tattuerade oss. Jag gjorde mitt stjärntecken på höften och kinatecknet för kärlek i nacken. Gjorde lite ont med det var värt det.

Idag är solen uppe, höstrusket känns på tempraturen men sol är de iaf. =) Jag skall lägga mig och kolla vidare på tvn och dricka mitt morgonkaffe. Sen åka och jobba, vet inte när jag ska åka dit. Antigen börjar jag kl 1 och gå på föreläsningen Tillgänlighet eller så börjar jag  som vanligt.

Kram på er så länge :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej hej, allt bra med dig idag? :)

2010-09-02 @ 12:41:17
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: Evelina

men lägg ut bilder jag vill se :)

2010-09-06 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0