Då var det måndag igen!

Veckorna & helgerna är ju borta på ett kick! smack i baljan sen är dem slut!
har iaf haft en relativt bra helg. Kunde varit en dag längre dock ;)
Har inte följt valvakan någonting, vad jag har hört så vann Alliansen.

Det återstår & ser hur de blir, som med varje val. 4 år till med alliansen, sen är de val igen.
Idag skall jag jobba 16-23. Sen blir det direkt att åka hem och sova. för gud vad mörkret gör mej trött ! ha ha ! börjar redan, hur trött ska man va i november då?
<tror ja behöver ljusterapi nu. så får nog gå & ta mej de.

Antar de inte bara är jag som blir nere när all solbrännan är borta, man känner sej som en likmask, löven ramlar och de bli bäcksvart tidigare än gud vet vad. ?? Vi behöver ljus & energi, men sen att de samtidigt är mysigt med höst också. Bara man kan plussa hösten med mysiga hemma kvällar, massa levande ljus, god mat & framför allt
KÄRLEK! för visst är de mysigt att ligga o kramas under en varm filt. :) ♥

Ja jag får plussa höstens depp dagar med kramar, mat & levande ljus :) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0