Graven eller sängen jag gick upp ur?

Gooodmorgon!
Har smsat en massa med Kajsa nu. Håller på att planera inför i mogon. Guud vad jag längtar med ack så trött jag kommer att vara. Men jag kan ju sova på bussen :)

Haha har börjar gått och lägga mig itid nu. Eller i tid och tid. När jag kommer hem från jobbet där vid 23.30 då brukar jag direkt gå och lägga mig. Förut så skulle jag äta macka kolla på idolrepriser och sånt. Men nu finns det inte roligt att kolla på längre så då kan jag lite gärna gå och lägga mig! :)

Nu skall det bli skärpning i bloggen :)  Men just nu vill jag bara krypa ner i sängen igen, Men nu är det snart dax för att packa. Kommer ju inte vilja göra det i när jag kommer hem från jobbet.

Hörs senare!

Kram
/ Mathilda


Åhh det såg så skönt ut! Haha!
Men 2 dagar kvar sen får jag sova så länge jag vill:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0