Oro..

Har fått sån oro för döden på den sista tiden, Nästan så jag börjar fundera på varför jag tänker på de hela tiden? varför ploppar döden upp i huvudet stup i kvarten?
Jag får sån där dödsångest känsla i hela kroppen, vet ju för sjutton inte ett smack vad som kommer att hända än, Hur sjuk blir man? dör man på ett bra sätt? cancer? eller är de verkligen så underbart som att man kommer få krama sina nära o kära när man väl kommit "över på andra sidan"??

Har länge tänkt att jag ska sluta feströka, men det går inte. Blir så himla besviken på mig själv. JAG vill INTE dö i nån lungcancer med chippen efter andan, jag vill inte se mina barn förlora sin mamma, jag vill inte förstöra mina stackars små blodkärl, eller mitt kämpande hjärta..


Jag blir mer och mer rädd för mig själv när det gäller dem där förbannade ciggen. Jag har inga som helst problem att få i mig 25 cigg när jag festar, och sen när jag går och lägger mig får jag någon äckelkänsla av cigg. Nä fy, hur kan de vara så svårt? Hur kan ett gift locka än? ett rent utsagt nervgift!!

Jag blir besviken på mig själv.
Måste ta tag idetta problem innan de är försent.. ( nu sa jag det igen )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0