Dag 1: Presentation om mig.


Mitt namn är då Mathilda, Jag är 19 år gammal, och är född och uppvuxen 2,5 min utanför Östersund.
Jag älskar min familj nått oerhört , mina vänner  och hunden Caisa. Jag fördriver mina dagar med att vara på Jobbet, där jag jobbar som Servitris på Scandic Syd, där jag har fast jobb sen september. Lever tillsammans med min mamma och pappa just nu,men om ett halv år har jag nog flyttat hemifrån. Har fått lägenhet, men vet inte riktigt om jag vill flytta än, vill ju bo hemme och spara en massa pengar först.

Jag har min lilla Bebis. En hundbebis som är helt underbar, denna hund skänker glädje och lite irritationer.

Jag som person är ganska Envis, Hjälpsam, glad & empatisk. kan också har mina dagar då jag kan vara "negativ " och gnällig men vem har inte de?

Min största dröm är att bli Mamma. Finns nog inget högre på denna jord jag önskar. Ett barn i varje hand.

Jag ser ofta efter andra, hjälper dem när mina nära o kära behöver de, men ibland är de lätt att glömma bort sig själv, Men jag älskar att finnas för andra. Det är viktigt för mig. Och jag hoppas dem förstår de.

pluggade hotell&restaurang programmet på  gymnasiet,  och fick mitt körkort dan innan 1 april, så ingen trodde på mig. Speciellt inte min storebror.
Mitt lycko nummer är 13.

Lite info om mig. Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0