Sjukling.

Nu är jag verkligen en sjukling, men det har gått över det mesta. Min medicin har varit att umgås med klassen och den verkar att ha fungerat. Mår mycket bättre idag. Så i morgon är jag nog frisk, men då lär jag nog må dåligt av andra orsaker men det är det värt :)

Ikväll vankas det mösspåtagningsbalen. Längtar som en tok. Var där i går typ hela dagen och pyntade. Kom därifrån ca 18, och då åkte jag till Krokom och hämtade Jossan och sen var det bara att åka in tillstan igen. blev stoppad av polisen för första gången. Fick blåsa och visa körkortet. Jag tror Jossan var mest nervös, jag själv har bara väntat på att dem ska stoppa mig.
Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer :)

PUSS

Ha en bra dag♥




Kommentarer
Postat av: Annika

Ha, jag har inte blive stoppad en ända gång än ;)

2010-05-27 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0