Vi kör en bloggdag!

Hey!
Igår var det en riktig data kväll hemma hos mig.
Massa obesvarade mail, läxor och lägga upp en massa bilder sen helgen. Men kollade även på Joey och Vänner, det kan man ju ba inte missa! :)
Efter det så gick jag en promenad med Caisa, sen blev det datan igen.  Hö hö. I morse var jag riktigt trött, var jätte nära att ta mig lite sovmorgon. Men jag trodde jag hade religonsredovisning idag, så jag tänkte vara snäll med Amanda och inte dissa henne. Men då hade vi ingen redovisning för alla var inte färdiga med sina. Så vi fick vara ledig + att vi inte hade någon svenska idag för attt våran lärare var sjuk idag. Så denna dag har varit lite onödig må jag säga. Det enda jag skulle göra är att gå på balmöte kl. 14.15, så nu är det bara att sitta och vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0