Pynt pynt i mitt hjärta... Na na na!

HAPPY Lördag gott folk!
Känner ni stämningen??????
Gud vilken bra dag jag har haft!!! O jag mår bra utan skallebank! Denna sag får mig att sjunga!!! la la la na na na ! haha en truddilutttilutt på lördagss eftermiddagen ;)

Varit i stan. Fixade med lite kort. Tänkte att jag ska skulle ge ett kort på mig och drottningen till UNDERBARA farmor. Så jag var in och fixade det. Ska hämta det på onsdag. Var även på Gregoriemarknaden. Köpte mig en kolbulle. Tänkte köpa strumpor, men jag ångrade mig. Sen kom Tim in och vi köpte oss en munk var och åkte hem :)

Handlat en stor påse godis och påskmust :)

Nu e jag hemma hos min kramsjuke man! städer lite och pyntar. =) Man tager det man haver :) Skall lägga upp lite bilder snart. Bara jag orkar leta upp min sladd :)

Ikväll blir det mys för hela slanten! me like! :)

PUSS å Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0