Ibland börjar jag undra!

Vaknde igår morse med sånt illamående och huvudvärk så jag orkade knappt stå på mina ben. Låg i sängen till 9. Men sen var det bara att fara till Tim farmor och farfar och fika. Efter det åkte vi till Stan för jag skulle ha körlektion, innan det så släppte det. Mådde bra igen. När jag kom hem åt jag och en promenad med Caisa, som tur var så gick jag inte det långa vägen. Hade jag gjort det hade jag varit dyngsur, började ju regna.

Sen så läste jag teori och gjorde lite på PA. Idag blir det en skoter dag. var så himla längesen jag åkte skoter. Förra året åkte jag skoter nästan varje dag, och i år har jag inte åkt nånting. Så vi åker nog närsomhelst.

Hoppas det är bra med er!

Stor kram Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0