Happy fredag!♥

Äntligen Fredag.

Har längtat efter denna helg. Kommer bli mysig. Har precis ätit middag, ska snart ut och gå med Caisa. Sen vet jag inte vad jag hittar på. Kanske är med Elin och Sandra, vem vet.

Idag var jag på Hov som vanligt,gick bra. Hände inte så mycket ovanlgt. Gick på stan med Amanda och Jossan efter, tog oss en fika på Kärnan. Tror inte jag går dit någe mer. Otrevligt folk, liten kladdkaka och helt enkelt omysigt.

Nu har har jag lov. Väldigt skönt må jag säga. Ska iallafall till Tim Mån-Tors, sen vet jag inte vad jag hittar på.

Ha en bra kväll kompisar!
Kram!


Kommentarer
Postat av: evelina

jahaa okeej vad är du för skadad då?

menar du potition eller i vilket lag? :D men spelar i bråtens ik och spelar antingen vänster yttermittfält eller vänsterback :) du då?

2010-03-06 @ 12:56:45
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0