Godkväll :)

Måndag kväll. Ny vecka nya tag!
Vart på skolan idag till kl 3:) Efter skolan så träffade jag Jossa och Robin på Pause. Så jag satt där och snacka med dem ett tag. Sen gick jag på körskolan med mer pengar : )

Svoigt ganska gott inatt, synd bara att Tim snarkar så mycket. Annars hade jag sovigt jätte gott.
Saknar min Tim så. :( Men snart får jag träffa han igen:)

Igår vart det en städdag. Klippte även tims hår. Blev rätt så fint, lite kort bara. Men det är lika bra. Var även ut och sprang. Måste börja ta tag i mitt nyttiga liv igen. Tappade bort det efter 100-dagars. Men nu har jag hittat det igen :) ha ha!

Nej nu skall jag ta mig en kopp kaffe och kolla på Joey.
Ha en toppen bra kväll :)

KRAMAR i massor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0