Bad update!

har inte skrivit så mycket. Har bara viljat sova ut så mycket jag kan, så dagarna har bara rusat fram, knappt hunnit med någe ;) I måndags hade jag en toppen dag, började dagen med sovmorgon, sen hade vi idrott&hälsa, då hade vi snö lekar med skidor på. Som var skit kul, men sjukt jobbigt, sen efter lunchen så hade jag lagbollspel som är lite mindre kul. Men jag överlevde iallafall. Sen fick jag skjus av Emma hem. När jag kom hem läste jag körkortteori, sen middag, sen en massa tv-tittade. Familjen Annorlunda, Outsiders och Spårlöst. Så vips var dagen slut. En kanon dag !

Igår hade jag körlektion, tränade och köpte mig en kjol som jag har tittat på länge nu. Träffade även Petra och Amanda, så jag följde med dem och kolla på deras balkläningar! :) Sen åkte jag till praktiken, som alltid är rolig. Men igår var det en speciell dag, det vara några jätte viktiga gäster där i år. Som jag och Maria fick ta hand om. =) Ja dagarna rullar på :) tss...

Idag ska jag ut och gå, skriva lite PA och göra lite körkortsteori!
Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: evelina

jag spelar fotboll :)

2010-03-03 @ 17:26:12
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: ebba

BAHEJ. kan jag få lite av din energi, TACK.

2010-03-04 @ 09:35:19
URL: http://biggershoes.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha jag diggar bilden ;) <3

2010-03-16 @ 08:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0