Seriöst John blund!

tror jag kommer knäcka mej på denna trötthet! Jag är så trött så jag lägger mej pladask i soffan klockan halv sju. o sen tar de inte lång tid innan jag sover! Nu e de extremt allstå. ?? hallå?? de är ju sommar och ljust ute. Då skall man vara pigg?? Men det kanske är för att det är så tomt i sängen. Sover ju med min morgonrock när inte Tim är här, men det har jag slutat med. Kan ju inte sova med snuttefilt heller. Och drömmde en massa konstiga och läskiga drömma. En del saker påminner om det som har hänt i dag.

Denna trötthet tar knäcken på mig. Måste göra nånting åt den!
Nu nu nu! Ge mig tips. ?? Nån bra mat? energi piller? vad som ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0