Mina små tips!

Hey Igen!

När jag tar en sån där goo lång dusch. Så brukar jag.
  • Fila mina fossingar ! Hatar när man ser när folk som är så måna om sitt utseende. Håret är perfekt. kläderna är perfekta, kläder är perfekt. O så kommer dem i små söta skor, och världens förhårdnader på fötterna, fula naglar & torra fötter. Nä Fy farao vad fult. TA HAND OM ERA FÖTTER. dem skall bära er hela livet.
Fottips
- häll lite olja på filen. Då får du lättare bort förhårdnaderna
- Fila sprickorna paralellt. inte på tvären.
- Smörja in fossingarna med en fet kräm & trä på sockar. Sov sedan med dessa på.
Fötterna kommer vara lena & goa . Men sen är de bra & smörja in dem varje kväll. Så slipper man fila en massa. för fila fötterna för ofta är inte heller bra!
  • Inpackning i håret.  jag använder mej av schwarzkopf repair rescue och låter den sitta i en 20 min en halvtimma.
  • Avslutar med balsam. ( de täpper igen hårstråt efter de har sugit in all näring från inpackningen)
  • Ja brukar alltid också schampoonera håret 2 ggr.
Tänk på att ge ditt huvud en go massage när du tvättar de. Gör hur mkt som helst för håret.

Rakar mina ben m.m Med en vanlig rakhyvel & gel. Men avslutar med barnolja på huden efter jag har tvålat in mej. Len är bara förnamnet.

Avslutar allitd med min goa lotien, mina deo & lite perfym. Sen är man ren & fräsh igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0