Happy Torsdag! ♥

Vaknade vid 7 i morse. Av att mamma och pappa och deras vänner åt frukost och höll på.. Men jag somnade om. Men just nu känner jag mig väldigt mör. Men surplar kaffe och myser i soffan.
Blåsigt idag. Buhuu. Jobbar i kväll och i morgon. Hoppas på att solen kan komma fram nu, min solbränna börjar försvinna och det vill jag ju inte.
Hade en mysig da igår. Var hemma med mor och far. Gjorde lite ärenden och sånt. Sen for jag till jobbet och där gick det super bra. Har världens goaste arbetskamrater. När man kom hem hade jag väntat mig full rulle, men det var inte många här hemma. Bara mamma och pappa. Pappas chef var hos oss i går och åt middag med några till. Har även sålt mitt kära moppe nu. Fick 8500 för den. Så jag gav dem till pappa. Så nu har jag betalat av bilen. Så nu är den bara min :) Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar sen får jag helg, och den ska jag tillbringa i Hackås med Tim :) Vet inte vad vi skall hitta på men vi skulle hyra Alice i underlandet iallafall :) Nu skall jag bädda och surlpa kaffe.
PUSS


Kommentarer
Postat av: idah

FIn header du har :)

2010-07-16 @ 18:45:27
URL: http://idahfridhs.blogg.se/
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-07-17 @ 19:21:53
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0