Godmorgon ♥

Sötnosar!
Vilken lång dag det var i går. Denna kyla säger jag bara. Nu är det riktigt kallt. Är nästan lite le på vintern nu. Man kan ju inte vara ute någe länge på dagarna, då fryser man ju i hjäl även fast man har klätt på sig. Tim kom till mig i går, så vi myste hela kvällen och åt go mat. Somnade gott i hans famn, och jag ville verkligen inte gå upp. Hade lätt kunnat sova några timmar till!♥

Gud vad jag älskar min prins!  Jag skulle nog kunna leva med honom i en kartong. Hm. hade nog slått ihjäl varann, haha men ändå. Han är mitt allt. och jag vet att vi kommer nog fixa de mesta. Har ju redan haft en del naturligtvis på två år. Tvister hit & dit, ilska & hat. olika viljor, sen hittar man tillbaka igen. & kämpar åt samma håll. Skönt när man klarar av sådant. kanske inte så många som orkar!? vad vet jag! Jag är stolt iaf att vi har gjort det! ♥

Stan nu. Ska hämta ut min telefon och gå på apoteket. Tim ska köpa sig ett par nya kalsonger efter som han har hål i alla sina. Sen blir det hem och vila. Håller nog på att bli förkyld, så hem och kurrera mig, tända ljus & mysa!

Caisa sitter här och fiser nu, så jag tror jag måste gå ut med henne. Ska bara ringa till mamma och sen åker vi in till stan;) Skriver senare!

Puss & sorry för allt morronbabbel! hö hö hö!!


Tim & Caisa önskar er en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0