Bolli Bolli!

Ja nu sitter jag här i Hackås och lyssnar på Black Eyed Peas med Meet me halfway. Som jag typ är beroende av :)

Igår kväll blev det en massa godis, hade skit ont i magen :) Men lätt värt det. Vi skulle hyra film på Xbox med det gick inte så bra, dom drog pengar men det blev ingen film. Så vi kollade på Kenny starfighter i stället. Men den var ju bra den med :)

Idag har vi varit hos Tim farfar och farmor och fikat och pratat. Sen har jag läst körkortsboken.
Nu snart så ska vi kolla på film sen Tim var liten. Så fort svärföräldrarna kommer hem så :) Vad jag längtar!

I morgon blir det skola, det är bara att bita ihop. Snart helg igen och Studenten :) Som jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0