At home!

Hi & hallå!
Sitter hemma. Om 40 minuter blir det paradise hotel, sen hockey. Hoppas Sverige får JVM brons nu, det är dom värd ;)

Igår blev det en lugn dag. Kommer inte i håg vad jag gjorde. Men jag gjorde inte mycket.

Haft en go kväll, goa grannar är här och dagen har gått i ett.
Övningskört och fikat hos farmor. Fick mig en nära döden upplevelse idag också. Mötte en bil som körde på fel sida i en kurva, så det var inte nära att det skulle smälla. Det gick ju bra som tur var. Tur nog så var det pappa som åkte och inte mamma. Då hade jag nog gjort någe i panik!

Men nu rusar tiden. Dax att vara lite social igen!

Skriver mer i morgon.
Kram och stor natti puss!
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0