Godkväll ♥

Så trött jag är. Tror nog jag är mer död än levande. Jisse vad gott det är att ligga i sängen och mysa. Men ska snart åka in till stan och gå på bio med Tim. Vi ska fira alla hjärtans dag idag istället. Han har fått min present. En t-shirt med mig och han på, och hans faster pontiac :)



Läste att filmen har fått 5 stjärnor av 5. Så jag hoppas att den är bra, efter filmen ska vi äta middag :)

Har varit på Hov idag, missade första bussen. Men det gick bra ändå. Gjorde illa min nagel när jag hade slutat, skulle öppna en cola flaska 33 cl med en 5a och gjorde illa nagelbandet på ena sidan. Men jag överlever :)

Nu skall jag gå till min älskling. Ge han en stor puss & tala om hur mycket jag älskar honom.
Ha en bra kväll, så hörs vi senare! :) Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0