Alla ♥ans dag i morgon.

14 Februari. Alla hjärtans dag. Vi kommer inte göra någe mysigt, vi firade alla hjärtans dag i går♥

En ganska jobbig dag också. Tänk så många det är som inte har någon i morgon? tänk barn som inte har sina föräldrar, eller föräldrar som mist sina barn. Hua!

Har iallafall min Tim. Och jag tror vi kommer hålla i många flera Alla hjärtans dagar till.
Livet är inte allitd som man vill. Men vi har hållt ihop. Vi har varann, älskar varann och vill leva med varann.

Och jag tror innerst inne att. Det man gör emot andra det får man äta upp sju resor värre!
& tro mig. Det stämmer så sant om det är sagt :)
Smack!

 

 


Kommentarer
Postat av: ida

alla har nog någonting att ´visa extra uppskattning till imorn, familj, pojvän, vänner ... tror ingen blir kvar :)

hatar dock alla <3's dag, man borde visa sin kärkej varje dag! :) hihi

2010-02-13 @ 22:34:57
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: Lexi

Sv: Ja, jag fick det tepulvret som de använder på Espresso House när det gör Chai Latte i Alla Hjärtans Dags present, så jag testade att göra det själv. Blev rätt gott faktiskt! :-)

2010-02-14 @ 12:23:42
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0