4 dec

Godmorgon
Sorry för bloggen är mer eller mindre död. Men denna vecka har varit full späckad med en massa jobb.

Hur mår ni?
´Själv har jag den dära jävla parasiten. Det kommer i våger, så det går bra. Jobbar och står i ändå. Kände av det första gången i tisdags, och får känna av idag hur det känns. Har ju gått bara att jobba ändå. Men idag är det sista dagen jag jobbar och sen får jag en veckas ledigt :)

Har köpt några julklappar, eller bara 2 vad jag kan komma på nu. Men har köpte lite presenter, så det känns som om det är julklappar :) Men jag åker ju till Talinn på måndag, så man kanske kan köpa någe där :P

Nu skall jag sätta på en kopp kaffe, det var ett tagsen jag drack det nu här hemma.

Hörs snart !

Kommentarer
Postat av: Linnea

nu har de gått mer än en månad sen du skrev, nu tycker jag att de är dax för ett inlägg, helst om mig ;)



PussiPuss <3

2011-01-08 @ 15:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0