Annandag påsk!

Godmorgon gott folk!
En trött Mathilda. Jisses vad trött jag är. Jag kan verkligen inte förstå vad det är som är på tok? helt stendöd när klockan ringer. Okej, man kan vara trött på morgonen halv 9, men inte så att man inte orkar stänga av den.?? Hö hö!

Idag blir det en lugn dag. Har ingenting för mig idag. Men det lär det bli ändring på. Vi ska iallafall äta god middag idag. Sista dagen pappa är ledig. Men jag får iallafall sovmorgon i morgon♥

Igår var vi i Acksjön jag och pappa. En riktig mysig dag var det. Det var en hel del där.Vi var ungefär 12 st tror jag. Fast från början var vi bara 6 men det kom fler. Vi fick iallafall fina fiskar. Jag fick 2 och pappa 4. Vad dom andra fick kom jag inte ihåg:P Men helt klart en mysig dag!

PUSS OCH STOR KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0