Nytillkommna objekt?

Står det så på eran första sida?

Iallafall på min! Som sagt, ett blogbyte närmar sig. Jag orkar inte med denna sida. Och den drar ju ner all lust som finns! Ibland älskar jag att blogga men vissa spyr jag på skiten. Men inte konstigt med en sida som nästan aldrig fungerar! :(

Har varit och kollat på fotboll, men det gick ju inge vidare. Sen for vi ner och köpte French hot dogs. Mee like :)
Nu väntar vi på att mamma ska komma hem så vi kan börja med maten.
Tjofräs!


Dax och fixa håret! - Ja vesst!

Gulligaste pojk i världen - Ja vesst!

Du och jag. Så kommer det alltid att va! - Ja vesst


Kommentarer
Postat av: emma.

NEJ! du får inte byta heller :) då har du ju ingen som kan designa bloggen din! :P haha,.

2009-09-06 @ 18:17:26
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0