Kväll redan.?

Hejsan!
Jag känner mig helt väck. Sprungit som en tok på Holiday idag,med det resultatet i att jag är helt slut. Kroppen är för trött helt enkelt. Ligger i soffan, som har har i stort sett gjort i över en vecka nu. Men det ärväldigt skönt att sitta ner när man har gåttupp för mördarbacken. Börjar iallafall bli frisk. Vi får se! :)

Tim är hemma hos han. Vill att han ska var här. Fick ju bara sova med han en natt ju. Nu börjar jag längta tillbaks tillsommarlovet.Vill kunna sova hur länge jag vill på dagarna. Lata Mathilda vill har lov,vill inte vara slav längre.

Idol i kväll,kanske blir levande ljus. Me hope! Sen skall jag försöka sova i tid,nått jag verkligen behöver känner jag. Annars ta det lungt i vårt fridfulla lägenhet!: )

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0