Holiday club

God midda kompisar!
Igår satt jag och Sara och kollade på fotbollen. Gick ju bra till slut, men spelet kan dom ju inte vara nöjd med. Eller som ska inte vara det iallafall. Idag har jag varit i receptionen, var väldigt kul men pirrigt. Jätte trevligt folk att jobba med. Det ända som är lite svårt är själva bokningsprogrammet. Det var väldigt krångligt. MEn kan iallafall med badkassa. Fick även sortera lite fakturor också. En dag som inte har varit så jobbig med ändå är jag är jag trött i benen. Sara och jag slutade samtidigt idag. så vi gick till ica för jag skulle ha topz. Vi köpte även lite choklad så vi skulle klara av att gå upp förmördar backen. Ska väl börja med maten snart, även fast jag inte är någe hungrig!;)

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0