Godmorgon söndag!♥

Veckan har rullat på. Min sista lediga dag. Sen blir skola och praktik :) Men denna vecka lär ju också gå fort. Men ändå inte.
Ska ju börja min praktik på tisdag.
Ska ju bli jätte kul. Men borta bra med hemma bäst.
Tim skall jag snart sparka liv i. Men måste få igång min egen maskin på morgonen. Jag dricker min kära oboy och bara njuter. Måste ha min egen tid på morgonen, men efter lite oboy så är jag igång igen. Tacka gudar för det. I går blev det mycket fotboll och innebandy. Dagen gick i ett. Nu snart ska jag ner och kolla på ännu mer fotboll, sen ska jag hem och slänga av mig kläderna och duscha och äta gott. Mumms..

Nehe nu ska jag göra mig ordning för fotboll!
Ha en Fab dag, skriver mer senare!
kram


Kommentarer
Postat av: ebba

klart jag ska ! och det blir nog bara du och jag för andrea tänker vara sjuk tror jag ;)

2009-09-06 @ 12:38:21
URL: http://biggershoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0