Bussat..

Har nyss kommit hem från Åre.
En väldigt rolig dag. Var i Time från början, packade upp lite nya varaor som hade kommit. Faan vad godis sugen man blir. Efter jag hade packat upp alla varor så fanns det inte så mycket att göra. Så jag tog och städa ur drickkylarna lite granna. Efter det lärde jag mig kassan. Hur enkelt som helst. Fick lunch sen, blevv fläskfilé. Mumma. Efter lunch skulle jag vara på lab. Det var ungefär 6 barn där. Satt och målade med 3 av dem, sen blev jag bjuden på "middag" av dom. haha. Slutade kvart i 4. Tog bussen klockan 4. Sen hamnade jag här!!

Nu skall jag till och äta snart, bara mamma kan snacka färdigt i telefonen. Sen blire chips och lägga mig en skvätt. Hoppas ingen stör mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0