Nu har jag kommit hem ..

Oj, vad denna dag har gått snabbt! :)
Var först och hjälpte Patricia på konferensen, hjälpte henne med förmiddagsfika. Men kl 10 så gick jag till LAB, och välkommnade barnen med Madde. Var lite blandade barn idag, några svenska och några norska. Vi bakade kladdkaka och duktig som jag är så åt jag ingenting. Efter lunch så fick jag en present av Madde, fick lite ID grejor, som jag blev väldigt glad över. Sen kom det nya barn, 2 norska och 2 svenska. Dom var rätt så gamla , så vi gick och bowlade med dom. Var lite svårt, för ingen av barnen hade bowlat förut. Var väl lätt att förklara för det svenska barnet, men norska var lite svårare. Men det gick bra. Sen kom underbara Karin och tackade mig. Fick ett diplom av henna där det stod att jag fick MVG i praktik på Konferens och en Åre choklad strut. Kommer sakna alla där, men dom har mitt nr så det är bara att ringa så kommer jag igen ! :)

Nu blir det snart i Idol och Kung fu panda!
Jag älskar min familj och mina vänner! Ni är underbarast i världen!♥

Puss&kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lenita

Gud vad duktig du är!!!

Du kan allt du! Bara du vill ;)

Kramar!

2009-10-23 @ 22:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0