...

Jaoo, nu sitter jag här.

Det var en super kul kväll igår. Var skit kul att skrämmabarnen. HAHA! När vi var färdiga åkte vi till Sara och kollade på tv. Vi ville se en skräckis. Men det fanns ju ingen på tvn så vi kollade på Smala Sussie och lekte med deras katter.
Och dum som jag är så skulle ju jag åka hem i dag kl 09.10, men det är ju en röd dag(söndag) och jag hade kollar på lördagen. Så det gick inga bussar idag. Men dom tur är går det ju nabo tåget så kl 12 var jag hemma.
Och då var det bara att duscha hade ju kvar massa färg sen i går och en massa i håret, som inte har gått bort än.

Har varit och tänt på farfars grav mm, hälsade på farmor och övningskörde. Gick rätt så bra, har ju inte kört på ett tag nu.

Ha en trevlig halloween nu :) Det ska iallafall jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0