Ingen blogglust

och skriva med gör det ändå :)
Haha! Denna dag var verkligen inte min dag, inte iallafall på Lagbollspel. Trampade på mina egna skosnören idag, så jag vurpa och sen blev jag klämd mellan två killar. Men det som stör mig är att bara för att en tjej ramlar tror alla att man ska gå sönder. Jag reste mig upp igen och spelade på medans alla andra frågade hur det var. Men det bryr jag mig inte om. Som vanligt! Gaah!

Mamma håller på att lagar mat, ska snart plugga. Tänkte bara skriva ett inlägg för att uppdatera er!

Imorgon blir det skola till kl 12 tror jag. Sen blir det hem och plugga Svenska NP! =)

Hoppas ni har det bra!

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är den dära bilden tagen på träslöjden på nyheden?

2009-11-16 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0