Hemma från Stockholm :)

Ja nu var det ju ett tagsen sen sist. Har ju varit I Stockholm med halva min klass. Det var super rolig :)
Var du där för att "visa upp" oss inför Nobelmiddagen. Ska jag vara ärlig trodde jag aldrig att jag skulle få vara med på Nobel, men der fick jag och dom andra från min klass. Fy faan vad glad vi blev. Var ju på 3 banketter på onsdag, torsdag och lördag var den sista. Vi hade en dag fri, så då gick jag och shoppade. Köpte en massa julklappar. Har bara en kvar nu, men jag tror jag ska vara riktigt snäll i år och köpa lite mer grejor :)

Men nu är jag hemma och är sjukt trött, ska nog bara ta det lugnt i kväll. Har ju skola i morgon :)
Men jag återkommer och skriver lite mer och lägger upp lite bilder :P

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0