Godmorgon ♥

Vaknade ganska pigg idag! Annars brukar jag vara mer död än levande på vardagar men icke! Idag är det Tim som är trött. Caisa är också trött!

Men dom får väl också vara trött någon gång! Igår blev det inge bloggande. Hade ju nationella på morgonen, vet inte hur det gick. Sen hade jag ett långt hål, men jag gick och fika med Stockholms gänget :P Sen blev det Hov och där var den någon stor bokning med pensionerade lärare. LT kom också och interjuvade mig ocg Jossan och tog lite kort på oss :) Så vi är i tidnigen i dag.
Vaknade 06.33 i morse av att någon med dolt nr ringde, men jag svarade inte. Men fick höra av mamma att det var Jämtlands radio som hade ringt. Men dom fick tag på Jossan och dom hade interjuvat henne. Tur att jag inte svarade då hade jag yrat på som vanligt :)
Idag blir det städa, och plugga lite. Ska även slänga upp lite bilder sen Stockholm hade jag tänkt :)

Ha en bra dag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0